Termeni si conditii



Magazinul online e-gift.ro este operat de SC E-Gift Consult SRL, CUI RO18522058, cu sediul in Str.Cercelus, nr.2, Ploiesti,  inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J29/1365/2010.
Ne asumam dreptul de a face modificari ale acestor prevederi fara o alta notificare prealabila.

Nota1: Trebuie sa ai 18 ani sau mai mult pentru a putea comanda produse prin website-ul www.e-gift.ro . Unele produse din acest website contin bauturi alcoolice, astfel incat trebuie sa ai peste aceasta varsta pentru a le putea achizitiona si consuma.

Nota2: Accesand, folosind si comandand de pe www.e-gift.ro accepti si respecti acest set de “Termeni si conditii”.

Nota 3: Pentru a vizualiza corect magazinul online e-gift.ro, recomandam folosirea unei rezolutii minime de 1024 x 768 px si a unui browser care suporta Java Script. Multumim pentru intelegere. In cazul in care experimentezi probleme de vizualizare, te rugam sa ne ajuti spre imbunatatire si perfectionare. Asteptam cu interes feedback-ul tau.

Nota 4: Pentru platile prin OP la un anumit interval de timp de la emiterea facturii, produsele raman proprietate a e-gift.ro pana la achitarea integrala a sumei datorate. e-gift.ro isi rezerva dreptul de a ridica produsele neachitate in orice moment, fara a mai fi nevoie sa se inapoieze clientului valoarea avansului.

Disclaimer www.e-gift.ro

Folosirea website-ului www.e-gift.ro o vei face pe propriul risc. Nici e-gift.ro, nici afiliatii sai, angajatii, managerii, colaboratorii sau sponsorii acestuia nu garanteaza faptul ca website-ul nu va fi intrerupt sau fara erori. Rezultatul folosirii acestui website nu este garantat de catre compania noastra.

Garantia calitatii este un plus de incredere acordat clientilor nostri, insa daca, din motive diverse, produsele alimentare perisabile, florile taiate, plantele sau orice alt produs perisabil nu este in conformitate cu cerintele tale, atunci e-gift.ro NU isi ia angajamentul de a inapoia contravaloarea respectivului produs clientului nemultumit. e-gift.ro isi rezerva dreptul de a raspunde la aceste reclamatii in termen de 10 zile lucratoare de la primire. Va rugam sa cititi in acest sens politica de returnare, aflata la finalul acestu document.

Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare. Produsele livrate clientului pot varia in functie de stocuri si disponibilitate, respectand conditia de calitate, valoare, gust si aspect asemanator cu cele prezentate in imagine.
e-gift.ro nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a e-gift.ro.
Data si ora de livrare mentionate de client vor fi respectate in masura disponibilitatii, insa nu reprezinta o obligatie contractuala a e-gift.ro.

Drepturi de proprietate
Intelegi si accepti faptul ca www.e-gift.ro  contine informatii, date, software, fotografii, video-uri, muzica, sunete sau orice alt material (denumit generic “Continut”), care sunt protejate de copyright, marci inregistrate sau orice alte drepturi de proprietate intelectuala, care sunt valide si protejate sub toate formele. Nu ai dreptul sa modifici, stergi, adaugi, publici, transmiti, vinzi aceste informatii proprietare ale e-gift.ro sub nici o forma, sa creezi derivatii ale acestui continut, sa exploatezi acest continut sau sa il instrainezi unei terte parti. Nu ai dreptul sa uploadezi, postezi sau sa distribui in orice fel continutul acestui website, protejat de copyright, fara a obtine o aprobare scrisa si semnata de catre conducerea e-gift.ro. Pentru eventuale reclamatii legate de drepturile de proprietate intelectuala, va rugam sa ne transmiteti un email pe adresa office@e- gift.ro.


Articolul 1 – SCOPUL

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre S.C. E-Gift Consult S.R.L., prin intermediul magazinului virtual www.e-gift.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.
Accesul si utilizarea acestui website sunt supuse urmatoarelor conditii de utilizare si tuturor legilor si regulamentelor aplicabile. Accesand si utilizand site-ul, acceptati fara limitari sau calificari aceste conditii si luati la cunostinta ca orice alte acorduri intre Dumneavoastra si S.C. E-Gift Consult S.R.L. sunt inlocuite prin prevederile prezentelor Conditii de Utilizare.
Daca nu sunteti de acord sau nu acceptati fara limitari sau calificari Conditiile de Utilizare ale acestui Site, va rugam sa parasiti acest website.
Urmatorii termeni vor insemna:
"Cumparator": persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
"Vanzator": societate comerciala S.C. E-Gift Consult S.R.L., avand sediul social in Ploiesti, numar registru comertului J29/1365/2010, CUI RO18522058.
"Bunuri si Servicii": orice produs sau serviciu inclus in oferta magazinului virtual www.e-gift.ro, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda sau privitoare in alt mod la acestea ce urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Cumparatorului.
"Comanda": un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii facand plata acestora.
"Contract": o Comanda confirmata de catre Vanzator si de catre Cumparator.

"Specificatii": toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.


Articolul 2 - DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi fizice, electronice sau telefonice pe site-ul www.e-gift.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:
1)    Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice;
2)    Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul);
3)    Termenii si conditiile generale de vanzare.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptarea comenzii de catre Vanzator, se considera finalizata, atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.


Articolul 3 – VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la confirmarea Comenzii de catre Vanzator si se incheie in momentul livrarii marfii comandate de catre Cumparator, confimarea de primire si incheierea contractului comercial este marcat prin semnatura de primire a Cumparatorului pe fisa de livrari sau pe factura/chitanta. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat.


Articolul 4 - EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

4.1 Vanzatorul, isi va utiliza cunostintele sale profesionale pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda;

4.2 Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete, insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

4.3 Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta - comunicarea prin adresele mentionate la rubrica "contact". Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4.4 Vanzatorul se obliga sa respecte numarul elementelor decorative. Modalitatea de aranjare a acestora poate diferi de la produs la produs. Vanzatorul nu se obliga sa respecte in totalitate forma elementelor decorative, dimensiunea produsului sau materialele din care elementele decorative sunt confectionate. In functie de stocul disponibil, Vanzatorul, isi rezerva dreptul de a folosi elemente decorative asemanatoare cu cele prezentate in imagine, respectand numarul acestora.

4.5 Vanzatorul nu se obliga sa anunte cumparatorul de eventualele modificari de stoc survenite din cauza unor factori externi (stocurile furnizorilor, accidente sau evenimente neprevazute in transportul produselor). Vanzatorul nu se gaseste responsabil de eventuale schimbari de stocuri, putand inlocui elementele decorative existente in aranjament, cu informarea in prealabil a cumparatorului.


Articolul 5 - CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii fara informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.


Articolul 6 - DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.
De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea S.C. E-Gift Consult S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.


Articolul 7 - CONFIDENTIALITATE - PUBLICITATE
Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris al Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.
Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.
Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.


Articolul 8 - TERMENE PENALITATI
In cazul in care, nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa sa plateasca produsele solicitate in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.
In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare.


Articolul 9 - FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Orice comanda plasata pe www.e-gift.ro trebuie achitata in proportie de minim 50% inaintea livrarii. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform  articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal "Semnarea şi ştampilarea facturilor nu sunt obligatorii. ", iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: "Se pot transmite facturi prin mijloace electronice"- pentru a analiza cu atentie Codul fiscal aflat in vigoare va rugam sa accesati www.mfinante.ro.


Articolul 10 - RISCURI SI RESPONSABILITATI
10.1 Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem door-to-door catre Cumparator sau Destinatarul indicat de catre acesta.
Data si ora de livrare mentionate de client vor fi respectate in masura disponibilitatii, insa nu reprezinta o obligatie contractuala a e-gift.ro . Pentru zilele extrem de aglomerate de tipul 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun sau alte asemenea date, nu putem garanta livrarea in aceeasi zi pentru comenzile plasate. In cazul in care nu vom putea livra in aceeasi zi aceste comenzi, se va incerca o noua livrare a doua zi, cu un telefon in prealabil. Aceste comenzi nu pot fi considerate ca fiind nelivrate la timp si nici anulate din aceste considerente. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii, va rugam nu plasati o comanda.
Se considera acceptarea produselor, semnatura de primire a Cumparatorului sau a Destinatarului indicat de acesta pe fisa de livrare sau a Cumparatorului pe factura/chitanta aferenta produselor comandate.
Imaginile produselor sunt cu titlu de prezentare. Produsele livrate clientului pot varia in functie de stocuri si disponibilitate, respectand conditia de calitate, valoare, gust si aspect asemanator cu cele prezentate in imagine. Garantia calitatii este un plus de incredere acordat clientilor nostri, insa daca, din motive diverse, florile taiate, plantele sau orice alt produs perisabil nu este in conformitate cu cerintele tale, atunci e-gift.ro NU isi ia angajamentul de a inapoia contravaloarea respectivului produs clientului nemultumit. Orice astfel de reclamatie va fi tratata cu maxima seriozitate de catre angajatii e-gift.ro, urmand a livra in locul produsului nemultumitor un altul, in termen rezonabil. Orice reclamatie va fi luata in considerare doar sub forma scrisa, inaintata catre emailul office@e-gift.ro, persoana responsabila Andra Paraschivescu. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, precum si detaliile de contact (telefon si eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat, exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice.Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 10 zile lucratoare. Reclamatiile vor fi primite, acceptate si inregistrate doar venind de la titularul de comanda (expeditor, date inscrise in campurile de facturare etc.). Pentru validarea identitatii titularului de comanda, echipa e-gift.ro isi rezerva dreptul de a solicita factura primita in urma comenzii si platii efectuate pe website, date personale de tip email, numar de telefon sau adresa.
E-gift.ro nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a e-gift.ro.
10.2 Transport - Ambalare
Comanda Cumparatorului va fi livrata la adresa dorita, conform programului de livrari afisat la sectiunea: „Livrare”. In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare. Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.
10.3 Comenzi
Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la office@e-gift.ro cu cel putin 24 ore anterior orei de livrare si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare. In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza cu cel putin 24 ore anterior orei de livrare, se va returna clientului 10% din contravaloarea comenzii. Pentru o anulare cu cel putin 24 ore anterior orei de livrare, in cazul unei comenzi in afara Bucurestiului, clientul va suporta contravaloarea curierului dus-intors pentru colet.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula o anumita comanda in cazul in care nu poate onora din anumite motive aceasta comanda, urmand a anunta Cumparatorul de aceasta schimbare cu cel putin 4 ore inaintea orei de livrare. In cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat de catre Cumparator in Comanda, la termenul agreat de ambele parti, atunci Vanzatorul este exonerat de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru situatia creata.

Articolul 11 - ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta, atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu specificatiile mentionate in Comanda. Se considera acceptarea produselor, semnatura de primire a Cumparatorului pe fisa de livrare sau pe factura/chitanta aferenta produselor comandate.
Garantia calitatii este un plus de incredere acordat clientilor nostri, insa daca, din motive diverse, florile taiate, plantele sau orice alt produs perisabil nu este in conformitate cu cerintele tale, atunci e-gift.ro NU isi ia angajamentul de a inapoia contravaloarea respectivului produs clientului nemultumit. Orice astfel de reclamatie va fi tratata cu maxima seriozitate de catre angajatii e-gift.ro, urmand a livra in locul produsului nemultumitor un altul, in termen rezonabil. Orice reclamatie va fi luata in considerare doar sub forma scrisa, inaintata catre emailul office@e-gift.ro. E-gift.ro isi rezerva dreptul de a raspunde la aceste reclamatii in termen de 10 zile lucratoare de la primire.
E-gift.ro nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a e-gift.ro.

Articolul 12 - MARFURI EXCEDENTARE
Orice produse livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

Articolul 13 - GARANTII
Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru o perioada de 10 zile de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.
Garantia se solutioneaza la sediul S.C. E-Gift Consult S.R.L. prezentat in sectiunea Termeni si conditii, prin repararea sau inlocuirea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea S.C. E-Gift Consult S.R.L., iar expedierea se va face prin intermediul curierului rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice.
Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (serial number sau ambalaj), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.
Politica de returnare: clientii e-gift.ro au, conform legislatiei romane in vigoare, dreptul de a returna produsele neperisabile achizitionate, prin denuntarea unilaterala a contractului de vanzare/cumparare incheiat la distanta, fara invocarea nici unui motiv.
Procedura de denuntare si retur:
•    Puteti returna numai produsele care nu sunt perisabele si/sau alimentare. In consecinta, alimentele, bauturile, florile, lumanarile si dulciurile nu se pot returna.
•    Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa e-gift.ro, str. Cercelus, nr.2, Ploiesti prin orice curier rapid doriti insa NU prin Posta Romana (intrucat aceasta nu livreaza la sediu).
•    Transportul coletului de retur va fi platit de Dumneavoastra in momentul expedierii, in caz contrar fiind refuzat la primire.
•    In colet se vor afla toate ambalajele originale ale produselor, documentele primite initial, precum si o adresa scrisa, semnata de persoana care a initiat si platit comanda, care notifica denuntarea contractului si solicita returnarea sumei platite, indicand contul si banca unde se vor returna banii.
•    Coletul trebuie trimis la sediul e-gift.ro in maxim 7 zile lucratoare din momentul primirii comenzii.
•    Suma platita va fi rambursata integral, mai putin costul transportului care ramane in sarcina clientului, in 14 zile lucratoare de la primirea integrala a coletului de retur si scrisorii de denuntare (daca cele doua vin separate, cele 14 zile trec de la ultima care a fost primita).

Articolul 14 - TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.
Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 15 - RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR
Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 16 - RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel, pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune, care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

Articolul 17 - INCALCARE - TERMINARE
Daca Vanzatorul nu executa obligatiile sale, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel, pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.

Articolul 18 - FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 19 - LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Articolul 20 - PREVEDERI DIVERSE
Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor termeni si conditii generale de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.
Partile in contract, vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.
Va multumim ca ati ales E-Gift!